مرکز مشاوره کودک در تهران
28
سپتامبر

مرکز مشاوره کودک در تهران

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز مشاوره کودک در تهران

کلینیک ندای امید بهترین مرکز مشاوره زوجین در مرکز تهران می باشد. ارائه خدمات مشاوره کودک در مرکز و شمال.

از زمانی که پدر و مادر تصمیم می گیرند صاحب فرزند شوند، روانشناسی و مرکز مشاوره کودک در تهران اهمیت پیدا می کند.

مشاوره کودک مجموعه ای از روش های تعلیم و تربیت کودک است که والدین از همان ابتدا باید به این مهم توجه داشته باشند. سال های اولیه زندگی هر فرد از مهم ترین و حساس ترین دوران زندگی اوست. چرا که بخش عمده شخصیت بزرگسالان در دوره کودکی شکل می گیرد. و بسیاری از مشکلات در دوره بزرگسالی و عدم داشتن مهارت های اجتماعی ریشه در دوران کودکی افراد دارد.

مشاوره کودک که امروزه به یک دانش تبدیل شده، به کمک والدین آمده تا بیماری های رفتاری و روحی کودک را درمان کند. و همچنین به رشد استعدادهای کودک کمک کرده و خطر ابتلا به بسیاری از ناهنجاری های روحی کودکان کاهش پیدا می کند.

بهترین مرکز مشاوره خانواده در تهران با رویکرد رفع مشکلات خانوادگی
کلینیک و مرکز مشاوره کودک در شمال و مرکز تهران

ویژگیهای یک روانشناس کودک خوب:

یک مرکز مشاوره کودک درتهران روانشناس کودک باید ظرفیت ارتباطی با درمانگر خود را داشته باشد. او بایست با شناختن بخش زیادی از مسائلی مثل: اوتیسم کودکان ، بیش فعالی ، سوء استفاده جنسی ، تروما ، اختلالات روانی، اختلال یادگیری، نیازهای خاص و رفتارهایی مثل: قلدری و لجبازی ، پرخاشگری و غیره در رویایی با کودک شناخت داشته باشد باشد.

 در دوره کودکی ، مرکز مشاوره کودک در تهران شخصیت اساسی اشخاص شکل میگیرد بنابراین با اهمیت‌ترین و تاثیر گذار‌ترین مرحله زندگی، مرحله کودکی است در این مرحله فقط مراقبت و نگهداری‌های بدنی از کودک کفایت نمی‌کند. کودک احتیاج به مراقبت‌های روحی نیز دارد، او باید از نظر عاطفی، شخصیتی و هوشی نیز تقویت شود.