بهترین مرکز مشاوره خانواده در تهران با رویکرد رفع مشکلات خانوادگی،مرکز مشاوره خانواده در تهران
07
دسامبر

کلینیک مشاوره خانواده

افرادی که در کلینیک مشاوره خانواده ( مرکز مشاوره خانواده در تهران ) هستند در بهداشت روان افراد تخصص داشته و در روان درمانی و سیستم های خانوادگی مهارت دارند. همچنین، این شخص مجوز تشخیص و درمان اختلالات عاطفی و روانی در چارچوب ازدواج، زوجین و سیستم‌های خانوادگی دارد. مشاور خانواده باید دارای تحصیلات کامل در حوزه ازدواج و خانواده درمانی بوده و حداقل دو سال تجربه بالینی داشته باشد.

کلینیک مشاوره خانوادهمشاور خانواده وظیفه درمان اختلالات روانی و عاطفی و نیز حل مشکلات رفتاری و بهداشتی را دارد، که در این صورت می‌تواند مشکلات بزرگ و پیچیده را در سیستم خانواده برطرف کند.

بهترین مشاوره خانواده

مشاوره خانواده زمانی بهترین عملکرد خود را دارد که مشکلات همه اعضاء خانواده را به درستی حل و فصل کند. درنتیجه لازم خانواده درمانگر به درمان های مختلف احاطه داشته تا اثربخشی لازم حاصل شود. اعضاء خانواده در یک محیط امن و کنترل شده به حل مشکلات . بهترین کلینیک مشاوره خانواده در تهران و سایر شهرها مزایای زیر را برای خانواده ها به همراه دارد:

  • فهم بهتر از مرزبندی های سالم و الگوهای رفتاری سازگار و انگیزه بخش
  • تعامل در محدوده خانواده و بافت های گسترده تر
  • آگاهی از شیوه های حل مسئله مشکل دار و تغییر دادن آنها
  • افزایش فهم و بینش نسبت به منبع تعارض و کارکرد آن
  • افزایش حمایت اعضاء از یکدیگر برای عبور از بحران ها
  • آگاهی از تاثیر پویایی ها و نقش احساسات در خانواده
  • افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس اعضاء
  • ایجاد پیوند انسانی قوی بین اعضاء خانواده

شماره بهترین مشاوره خانواده

در صورتی که درگیر مشکلاتی از قبیل بهبود نوع روابط اعضا، حل تعارض اعضا که مبنای روانشناختی دارد، کاهش اثرات طلاق، تربیت فرزند، رفع خشونت خانگی و… هستید، می‌توانید شماره بهترین مرکز مشاوره خانواده در تهران را در این وب سایت پیدا کنید واز طریق ارتباط باما مشکل خود را در میان بگذارید.

روانشناس و مشاور خانواده

با وجود افزایش روز افزون مشکلات خانوادگی روانشناس و مشاور خانواده یا کلینیک مشاوره خانواده این روزها نقش بسیار مهمی را در کاهش مشکلات در آن خانواده افراد ایفا می‌کند و آمارهایی که توسط ارگان های مختلف منتشر شده است مشکلات خانوادگی به خصوص در شهرهای بزرگ بسیار زیاد شده است.

مشاورها می توانند نقش بسزایی را در کاهش دغدغه های افراد در زمینه مشکلات مختلف ایفا نمایند .

چرا که خانواده به عنوان پایه و بنیان و کوچکترین عضو یک جامعه می تواند نقش بسیار مهمی را در طی این چند روز آینده و ثبت و جهت زندگی اخلاق، سلامت فردی و اجتماعی استوار در آینده ایفا نماید؛ در محیط خانواده رشد عاطفی و نیز سلامت روحی و روانی افراد می‌توانند در آینده جامعه و نیز خود خانواده نقش بسیار مهمی را ایفا نمایند.

بسیاری از خانواده ها و مشکلات بسیار زیادی از جمله افسردگی عدم ارتباطات مطلوب بین یکدیگر و صحبت کردن با یکدیگر ارتباط و نیز همدلی و نیز مشکلاتی از این دست مواجه هستند که می‌توانند روزبه‌روز بنیان خانواده را سست تر نموده است.

مشاوره خانواده حضوری

طبق نظر مشاور خانواده حضوری به وجود آمدن تنش ها و بحث ها در هر خانواده ای طبیعی می باشد و به عبارتی هر فردی با اختلافات خانوادگی مواجه می شود . این اختلافات ممکن است بین زوجین یا ارتباط والدین و فرزندان باشد . وجود اختلافات خانوادگی نیازمند آشنایی با مهارت هایی برای از بین بردن تنش های موجود می باشد. مشاوره خانواده بسیار گسترده است و این شیوه درمانی را می توان در شاخه های مختلف که مربوط به روانشناسی خانواده باشد استفاده کرد.

طبق نظر بهترین روانشناس خانواده ، کلینیک مشاوره خانواده برخی از مشکلات به قدری با خانواده پیوند می خورد که نیازمند درمان از طریق مشاوره خانواده و خانواده درمانی می باشد زیرا که ممکن است این مشکلات به خاطر ساختار خانواده ای که فرد در آن زندگی می کند و بزرگ شده است، باشد.

در مواردی وقوع اتفاقاتی که ممکن است تمام اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار دهد مانند مرگ یکی از عزیزان نیز می تواند  مفید باشد .

دکتر مشاوره خانواده

پزشگ خانواده ، نوعی مشاوره روانپزشکی است که به بهبود روابط خانوادگی و یا حل مشکلات و اختلافات زوجین و یا اعضای خانواده کمک می کند. تمامی اعضای خانواده و افرادی که تمایل به مشاوره دارند، می توانند در جلسات مشاوره شرکت کنند. این جلسات حول محور وضعیت خانواده می چرخد و به افراد نحوه حل مشکلات و یا محکم تر کردن روابط آموزش داده می شود.

مشاوره خانواده(زوج) درمانگر کیست

مشاوره زوج درمانگر یک فرآیند حرفه‌ای است، که در آن یک متخصص مشاور به زوجین کمک می‌کند تا مسائل و مشکلات زندگی زناشویی خود را بهبود بخشند. این فرآیند شامل ایجاد فضای امن و متعادل برای بحث و بررسی مسائل، ارائه راهکارهای موثر و توسعه مهارت‌های ارتباطی و حل مسئله برای زوجین است. هدف اصلی مشاوره زوج درمانگر، ارتقاء ارتباطات زناشویی، بهبود فرایند ارتباطی و ایجاد روابط سالم و پایدار بین زوجین است.

مرکز مشاوره خانواده در تهران

خیلی از شهروندان ساکن در تهران برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند؛ اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین مرکز مشاوره خانواده در تهران عاجز اند و سردرگم می شوند؛ همانطور که میدانید شرایط فعلی و مشکلاتی که گریبان قشر وسیعی از مردم ایران را گرفته مشکلات عصبی و روانی می باشد که موجب به وجود آمدن مشکلات بزرگتر نیز می شود.

مشاور خانواده رایگان

برای استفاده از خدمات کلینیک مشاوره خانواده رایگان

مشاوره تلفنی خانواده در اختیار تمامی خانواده ها می باشد و در این مورد هیچگونه تبعیضی بین شهر و یا حل مسائل مطرح شده برای خانواده ها وجود نخواهد داشت.

اصول اخلاقی که یک مشاور بدان پایبند می باشد، منحصر به تلفن، چت یا حضوری نمی باشد. هر مشاوری اولین اصلی که لازم است رعایت نماید، رازداری می باشد.

بنابراین در رابطه با مشکلات مطرح شده و یا افشای آن، جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت؛ با خیال آسوده می توانید مشکلات خود را مطرح نمایید.

مشاوره تلفنی خانواده

مشاوره تلفنی خانواده، کلینیک مشاوره خانواده مانند مشاوره حضوری چنانچه با تشخیص مشاور برای حل مشکلی نیازمند کمک سایر اعضای خانواده باشد، باید با سایر اعضای خانواده او نیز، همین مشاوره صورت گیرد.این امر تنها با اجازه خود فرد امکان پذیر می باشد. و مشاور حق ابراز مشکل مطرح شده را به سایر اعضای خانوداه، حتی در صورت اجازه فرد، به صورت کامل نخواهد داشت.

هزينه مشاوره زوج درماني ساعتي٤٠٠
هزينه پكيج تست مشاوره ازدواج١ میليون
5/5 - (83 امتیاز)