مرکز مشاوره آنلاین خارج از کشور
29
نوامبر

مرکز مشاوره آنلاین خارج از کشور

مرکز مشاوره آنلاین خارج از کشور یکی از خدمات کلینیک مشاوره و روانشناسی ندای امید است.

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مرکز مشاوره آنلاین خارج از کشور یک تخصص روانشناختی است که شامل تحقیقات و فعالیت­های کاربردی در چندین حوزه گسترده است که شامل فرآیند مشاوره و نتیجه، نظارت و آموزش، پیشرفت و مشاوره شغلی، و پیشگیری و سلامت می­باشد. آنچه در ابتدا باید به آن اشاره کرد این است که مشاوره چه نقشی در زندگی اجتماعی امروز ما دارد. اهمیت این موارد به خصوص برای ایرانیان خارج از کشور قابل توجه است و به همین علت مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور یکی از خدمات اصلی کلینیک روانشناسی و مشاوره ندای امید است.

بر کسی پوشیده نیست که فشارهای روانی و مشکلات عاطفی بشر به دلیل گرفتاری در مشکلات مختلف رفاهی، اقتصادی و شغلی روز به روز افزایش می­یابد این فشار برای ایرانیانی که از وطن خود دور شده اند به مراتب بدتر میباشد. اینجاست که می­توان به نقش مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور به عنوان یک تخصص کلیدی برای تعدیل این فشارها و مشکلات اشاره کرد.

خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین کلینیک ندای امید برای ایرانیان خارج از کشور

آشنایی با بهترین مشاوران کلینیک ندای امید

مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور

۱_امکان مشاوره آنلاین روانشناسی با زبان مادری

دریافت مشاوره از روانشناس برای مهاجران به زبانی غیر از زبان اصلی به سختی و با کارایی کمتری انجام می‌گیرد. به خصوص با توجه به در هم‌تنیدگی زبان با فرهنگ، مشاوره به زبان مادری کارآیی به مراتب بهتری دارد.

۲_ امکان مشاوره با روانشناس با فرهنگ مشترک

مرکز مشاوره آنلاین خارج از کشور در روانشناسی، درک متقابل بین روانشناس و مراجع منجر به دریافت نتیجه مطلوب می‌گردد. فرهنگ مشترک در این درک متقابل نقشی حیاتی دارد

3_امکان مشاوره با روانشناسان به نام ایرانی

کیفیت کار روانشناسان ایرانی حاضر در کشور در برخی موارد قابل قیاس با روانشناسان ایرانی دیگری که در کشورهای دیگر زندگی می‌کنند نیست.

۴_هزینه به مراتب کمتر در مقایسه با مشاوره حضوری

هزینه مشاوره حضوری روانشناس در کشورهایی مانند آمریکا یا کانادا در بازه جلسه‌ای 70 تا 150 دلار است که در ندای امید با مناسب ترین قیمت میتوانید بهترین مشاوره‌ رو‌انجام بدین

۵_ حل مشکل دسترسی به روانشناسان

با وجود فعالیت برخی روانشناسان ایرانی در کشورهای دیگر، هنوز تعداد روانشناسان در این کشورها به میزان مورد نیاز نیست و ممکن است در پیدا کردن و مراجعه حضوری دچار مشکل شوید، در حالی که با پیشرفت تکنولوژی این مشاوره به صورت آنلاین هم قابل ارائه است.

۷_صرف وقت کمتر برای رفت‌وآمد

در مرکز مشاوره آنلاین خارج از کشور چه برای خود فرایند مشاوره و چه برای دریافت وقت و هماهنگی جلسه نیاز به مراجعه حضوری ندارید و می‌توانید در منزل یا محل کار خود این خدمات را دریافت نمایید.

آیا مشاوره آنلاین به اندازه مشاوره حضوری اثربخشی دارد؟

سایت‌ها و برنامه‌های گوناگونی وجود دارد که می‌توانید از آنها مشاوره آنلاین ایرانیان خارج از کشور دریافت کنید و در این زمینه فعالیت می‌کنند. آنها معمولاً این امکان را به شما می‌دهند تا به آسانی یک برنامه مداوم از جلسات آنلاین مشاوره تهیه کنید و برخی دیگر دارای امکان برقراری ارتباطات نامحدود از طریق تماس تلفنی، ایمیل یا واتس اپ هستند.
امروزه که همه چیز اینترنتی و آنلاین شده است، افراد زیادی از این ایده که در منزل خود نشسته و خدمات مشاوره را به طور مجازی و آنلاین دریافت کنند استقبال می‌کنند.

مرکز مشاوره آنلاین خارج از کشور درمان آنلاین نسبت به درمان حضوری مزایایی دارد که به شرح زیر می‌باشد:

  • برای کسانی که در مناطق دور افتاده زندگی می‌کنند یا کسانی که فاقد امکانات حمل و نقل هستند گزینه مناسبی است.
  • بسیاری از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشاوره آنلاین کاربرها را قادر می‌سازند تا یک نام مستعار را برای خود انتخاب کنند. این امر برای افرادی که دوست ندارند هویت اصلی‌شان در جلسه درمان فاش شود بسیار مناسب است.
  • هزینه‌ی جلسات مشاوره آنلاین معمولآً کمتر از جلسات مشاوره حضوری است.
  • جلسات مشاوره آنلاین از زمانبندی متنوع‌تری برخوردار است.
  • دیگر هیچ اتاق انتظار و معطلی برای شروع جلسه مشاوره در این نوع درمان‌ها وجود ندارد.
  • صحبت از مسائل شخصی برای بعضی‌ها در فضای مجازی و آنلاین آسانتر است تا حضوری.
  • این نوع درمان‌ها برای افرادی که دچار مشکل اضطراب، به ویژه اضطراب اجتماعی، هستند بهتر است.

ما به صورت 24 ساعته با شما از طریق تماس با ما  همراه هستیم.

مطالب مرتبط:

 

5/5 - (1 امتیاز)