مرکز مشاوره پیش از ازدواج در تهران
28
سپتامبر

مرکز مشاوره ازدواج در تهران

مرکز مشاوره ازدواج در تهران شامل آموزش مهارت های رفتار با همسر آینده خانواده همسر زوج درمانی شناسایی فرد مناسب و از همه مهمتر اطمینان پیش از ازدواج از  یک انتخاب درست است! عوامل زیادی در این امر دخیل هستند که باید مورد بررسی و دقت نظر هنگام همسریابی و یا حتی دوست یابی قبل ازدواج به آن توجه کرد.

بهترین مرکز مشاوره خانواده در تهران با رویکرد رفع مشکلات خانوادگی،مرکز مشاوره خانواده در تهران

بهترین مشاوره ازدواج در تهران

یافتن بهترین مشاوره ازدواج یا مشاور خوب ازدواج در تهران دغدغه ی خاطر بسیاری از همشهریان عزیزی است که می خواهند اولین گام زندگی مشترک خود را که بسیاری آن را تولدی دوباره می نامند محکم بردارند.

زیرا قطعا می توان گفت که مراجعه ی زوجین قبل از ازدواج به یک کلینیک و مشاوره با افرادی مجرب نقش بی بدیلی را در موفقیت زندگی زناشویی آنها در آینده ایفا خواهد کرد. بنای صحیح پایه های زندگی مخصوصا در ماه های ابتدایی تشکیل آن و استحکام روابط زناشویی تنها با آگاهی نسبت به وظایف طرفین و رعایت نکات علمی امکان پذیر است.

آشنایی با مشاوران کلینیک ندای امید

مشاوره ازدواج حضوری تهران

مشاوره قبل از ازدواج بهترین و کاربردی ترین راه حل جهت جلوگیری از احتمال جدایی زوجین است!

بزرگترین اشتباهی که زنان و مردان جوان در زمان آشنایی و ازدواج خود به آن دچار می شوند این است که به دلایل رایج و البته کاملا بی ربط، از مراجعه به مشاوره ازدواج پرهیز می کنند. به طور مثال افرادی که فامیل هستند یا مدت هاست که فرد مورد نظر خود را می شناسند، با این جمله که “من طرف مقابلم را می شناسم” از مراجعه نزد مشاوره ازدواج صرف نظر می کنند.

همواره این نکته را به یاد داشته باشید که قرار نیست فرد مشاور، در مورد انتخاب شما تصمیم گیری کند یا کلاس دیگران شناسی برایتان برگزار کند! در نهایت تصمیم گیری با شماست اما قطعا شناختی که از از خویشاوندان و افراد آشنا دارید متفاوت از شناخت لازم برای سنجش صلاحیت ازدواج با آن فرد است!

بهترین دکتر مشاوره قبل از ازدواج

اعتقاد بر این است که مشاوره قبل از ازدواج، دکتر مشاوره ازدواج تهران نوعی درمان تخصصی که معمولاً توسط درمانگران ازدواج و خانواده ارائه می شود؛ برای همه زوج هایی که به تعهد طولانی مدت مانند ازدواج فکر می کنند، سودمند است.

به طور معمول، هدف از مشاوره قبل از ازدواج، شناسایی و رسیدگی به هر زمینه احتمالی تعارض در یک رابطه، قبل از تبدیل شدن آن مسائل به نگرانی جدی است؛و آموزش راهبردهای موثر برای حل مشکللات می باشد؛ شرکایی که قبل از ازدواج به دنبال مشاوره هستند؛ ممکن است متوجه شوند که مشاوره قبل از ازدواج می تواند به آنها کمک کند؛ تا انتظارات خود را در مورد ازدواج بهتر درک کنند و هر گونه تفاوت مهم را در یک محیط امن برطرف کنند؛ راهنمایی قبل از ازدواج شکلی از زوج درمانی است که می تواند به شما و همسرتان کمک کند تا برای ازدواج آماده شوید.

دریافت وقت مشاوره

4.9/5 - (63 امتیاز)