مرکز مشاوره کودک در تهران
28
سپتامبر

مرکز مشاوره کودک در تهران

مرکز مشاوره کودک در تهران

کلینیک ندای امید بهترین مرکز مشاوره زوجین در مرکز تهران می باشد. ارائه خدمات مشاوره کودک در مرکز و شمال.

از زمانی که پدر و مادر تصمیم می گیرند صاحب فرزند شوند، روانشناسی و مرکز مشاوره کودک در تهران اهمیت پیدا می کند.

مشاوره کودک مجموعه ای از روش های تعلیم و تربیت کودک است که والدین از همان ابتدا باید به این مهم توجه داشته باشند. سال های اولیه زندگی هر فرد از مهم ترین و حساس ترین دوران زندگی اوست. چرا که بخش عمده شخصیت بزرگسالان در دوره کودکی شکل می گیرد. و بسیاری از مشکلات در دوره بزرگسالی و عدم داشتن مهارت های اجتماعی ریشه در دوران کودکی افراد دارد.

مشاوره کودک که امروزه به یک دانش تبدیل شده، به کمک والدین آمده تا بیماری های رفتاری و روحی کودک را درمان کند. و همچنین به رشد استعدادهای کودک کمک کرده و خطر ابتلا به بسیاری از ناهنجاری های روحی کودکان کاهش پیدا می کند.

بهترین مرکز مشاوره خانواده در تهران با رویکرد رفع مشکلات خانوادگی
کلینیک و مرکز مشاوره کودک در شمال و مرکز تهران

ویژگیهای یک روانشناس کودک خوب:

یک مرکز مشاوره کودک درتهران روانشناس کودک باید ظرفیت ارتباطی با درمانگر خود را داشته باشد. او بایست با شناختن بخش زیادی از مسائلی مثل: اوتیسم کودکان ، بیش فعالی ، سوء استفاده جنسی ، تروما ، اختلالات روانی، اختلال یادگیری، نیازهای خاص و رفتارهایی مثل: قلدری و لجبازی ، پرخاشگری و غیره در رویایی با کودک شناخت داشته باشد باشد.

 در دوره کودکی ، مرکز مشاوره کودک در تهران شخصیت اساسی اشخاص شکل میگیرد بنابراین با اهمیت‌ترین و تاثیر گذار‌ترین مرحله زندگی، مرحله کودکی است در این مرحله فقط مراقبت و نگهداری‌های بدنی از کودک کفایت نمی‌کند. کودک احتیاج به مراقبت‌های روحی نیز دارد، او باید از نظر عاطفی، شخصیتی و هوشی نیز تقویت شود.

5/5 - (1 امتیاز)