قیمت نوروفیدبک یا هزینه نوروفیدبک
23
نوامبر

قیمت نوروفیدبک یا هزینه نوروفیدبک در تهران

قیمت نوروفیدبک بیشترین عامل هزینه نوروفیدبک در تهران ، معمولاً تعداد جلسات مورد نیاز است. بعلاوه ، پزشكان مختلف برای جلسات مبلغ مختلفی را  تعیین می كنند و این می تواند در منطقه های جغرافیایی متفاوت ، متغیر باشد.

هزینه نوروفیدبک بستگی به روش درمانی پزشک نیز دارد. برخی از پزشکان ، پیش از نوروفیدبک ، با یک مشاوره 50 دقیقه‌ای اولیه برای بحث در مورد این روش و کمک هایی که می تواند به شما کند ، شروع می کند و ممکن است هزینه آن را به صورت جداگانه دریافت کند.

شروع نوروفیدبک به طور معمول دو تا سه ساعت آزمایش و ارزیابی را می طلبد.  هزینه نوروفیدبک در تهران ، می تواند با ارزیابی های بالینی که برخی از پزشکان به صورت مفصل بعد از هر جلسه نوروفیدبک انجام می دهند نیز ، تغییر کند. ارزیایی بالینی برای این هدف انجام می شود که سابقه و علائم مشکلات تحلیل شوند ، نتایج آزمایش  مورد بحث قرار گیرد و پیشنهادها درمانی اولیه ارائه شوند. در نتیجه ، هزینه نوروفیدبک در تهران ، بسته به تعداد جلسات و  مشاوره های پیش از نوروفیدبک و جلسات ارزیابی بعد از آن است.

یک دوره معمولی درمان با نوروفیدبک برای ADHD ، اغلب حدود 40 جلسه در نظر گرفته می شود. در صورت وجود علائم قابل توجه ، این دوره می تواند طولانی تر باشد. اضطراب ، افسردگی و سایر مشکلات نیز ممکن است  همین تعداد جلسه را نیاز داشته باشند و شاید بیشتر. در نتیجه برای پاسخ به اینکه هزینه نوروفیدبک چقدر است ؟ ابتدا باید تعداد  جلساتی که پزشک شما برای مشکل شما در نظر گرفته است ، مشخص شود. این احتمال را بدهید که ممکن است در طول دوره ، نیاز به جلسات بیشتری دیده شود و قیمت نوروفیدبک را بیشتر کند.

هزینه و تعداد جلسات در بهترین مراکز نوروفیدبک در تهران

تعداد جلسات نوروفیدبک یا لورتا نوروفیدبک و یا دیگر ابزارهای نوروساینس بستگی به بیماری یا اختلال یا مشکل مراجعه کننده دارد. در اکثر بیماری ها تعداد جلسات نوروساینس بین حداقل ۲۵ جلسه تا حداکثر حدود ۴۵ الی ۵۰ جلسه می باشد.
البته این بستگی به نوع دستگاه هم دارد. مثلاً حداکثر جلسات با لورتا نوروفیدبک حدود 25 الی 30 جلسه طول می کشد ولی درمان با نوروفیدبک یا tDCS یا… حدود ۴۰ الی ۴۵ جلسه طول خواهد کشید.

برای دربافت هزینه به روز با کلینیک ندای امید تماس حاصل نمایید.

مطالعه بیشتر:
4/5 - (4 امتیاز)