بهترین مشاوره ازدواج در غرب تهران
29
دسامبر

بهترین مشاور ازدواج

تشگیل خانواده:

درتشگیل  خانواده در ایران  معمولا یک سری از افراد از قبل با هم اشنا هستند. یا به معنی دیگر اول عشق می آید، بعد ازدواج می آید…

ودر دسته بعدی  که بصورت سنتی ازدواج می کنند از قبل هیچ شناختی روی هم ندارند اول ازدواج می آید، بعد عشق می آید  …

که ما به عنوان درمانگر به هر دو گروه پیشنهاد مشاوره ازدواج را برای شناخت بیشتر ویا حل مشکلات  می دهیم.

بهترین مشاوره ازدواجبهترین مشاوره ازدواج چگونه است ؟

طبق یک نظرسنجی درموردبهترین مشاوره ازدواج اخیر از دانشگاه MidAmerica Nazarene، به طور متوسط ​​49٪ از زوج های متاهل در بازه ای  از زمان ازدواج خود به مشاوره ازدواج مراجعه کرده اند .

جوئل بلاک، دکترا، روانشناس و نویسنده ، می گوید: زوج درمانی ممکن است برای اکثر زوج ها مفید باشد، چون تعداد بسیار کمی از مردان و زنان می دانند  که چکونه ارتباط با هم  را در  مدت طولانی تقویت می کنند و دیگران نمی دانند.

در حالی که عکس العمل زوج‌ها  در مقابل  هم مهم است و می‌تواند برای هر زوجی مفید باشد، کسانی که مشکل دارند و عاقلانه به مشگل خود فکر میکنند .دوست دارند  که زودتر به درمان و حل مشگل خود برسند، زیرا با گذشت زمان روابطشان  بدتر می‌شود و بدون مداخله نفر سومی، احتمالاً پایان بدی خواهد داشت. که ما در موسسه ندای امید در غرب تهران در کنار انها هستیم و مشگلشان را حل می کنیم .

در واقع، تحقیقات نشان می‌دهد که زوج‌درمانی بر روی  ۷۰ درصد افرادی که تحت درمان هستند تأثیرخوبی  دارد.

وبرای بسیاری از زوج‌های که در خواست حل مشگل خود را دارند موثر  است و در طولانی مدت جلوی آمار طلاق را می گیرد.

اما بهترین مشاوره ازدواج به چه صورت و چگونه کار می کند را در ریر بررسی میکنیم؟

مشاوره ازدواج نوعی مشاوره مشترک بین زن و مرد است که در آن زن و شوهر معمولاً به دلیل مسائل مربوط به رابطه به دنبال کمک هستند.

این روش با سایر انواع درمان فرق دارد،زیرا در هر جلسه دو فرد متاهل شرکت می کنند.

به گفته بلاک، مشاوره ازدواج توسط بسیاری از درمانگران به عنوان مشگل ترین  روش درمانی  است .

در این مشاوره برای انجام درمان مواردی که زوج هایی که عصبانی هستندیا صدمه دیده اند و درمان را به عنوان وسیله ای برای اثبات اشتباه همسرشان در نظر می گیرند انجام می شود  .

نظر بلاک در این مورد:

او می‌گوید: آنها به این فرآیند به‌عنوان دادگاه نگاه میکنند و درمانگر را قاضی می‌دانند. که امیدوار است شریک زندگی‌شان را متقاعدکند. بلاک  تأکید می‌کند که این هدف مشاوره ازدواج نیست. بلکه  در اصل، مشاوره ازدواج برای کمک به زوجین برای درک و حل اختلاف های انها برای بهبود روابطشان در نظر گرفته شده است .

که به زوج ها ابزاری بدهد تا با مهربانی بیشتر و ترس کمتر ارتباط برقرار کنند و در عین حال یاد بگیرند که چگونه مشکل را حل کنند و به شیوه ای سالم با تفاوت ها کنار بیایند.

 نکته مهم :برای مشاوره ازدواج نیازی نیست  حتما در رابطه خود تان دچار مشکل شوید .در واقع بهتر است  قبل از اینکه رابطه تان به طلاق  برسد  از بهترین مشاوره ازدواج غرب تهران کمک بگیریدتا نتیجه بهتری داشته باشید.

نظر جیمی برونشتاین در این مورد:

او درمانگر و مربی دارای مجوز رابطه و مجری برنامه Love Talk Live در LA Talk Radio  است .

در این رابطه می‌گوید: مشاوره ازدواج می‌تواند برای زوج‌هایی مفید باشد که فقط می‌خواهند رابطه‌شان را تقویت کنند و احساس ارتباط و پیوند بیشتری با یکدیگر داشته باشند. ما نیز در موسسه ندای امید در غرب تهران همین اعتقاد را داریم.

بیشتر بخوانید:

5/5 - (24 امتیاز)