بهترین مرکزلورتا در تهران
02
ژانویه

بهترین مرکز لورتا در تهران

امروزه بهترین مرکز لورتا در تهران به دنبال پیشرفت علم و به روز رسانی تکنولوژی روش های درمانی نیز به روز شده اند و کمک شایانی به پزشکان می نمایند. از این روش لورتا نوروفیدبک یکی از این تحولات علمی به حساب می آید که در زمینه درمان بیماری های مغز و اعصاب بسیار تاثیر گذار است.

در واقع روش لورتا نوروفیدبک به کمک دستگاه هایی که امواج الکتریکی مغز را گزارش می دهند، مغز انسان را به طور چشمگیری تنظیم می نمایند. از این رو بسیاری از متخصصین مغز از این روش برای بررسی و درمان قسمت های بسیاری از مغز استفاده می کنند. روش درمانی لورتا نوروفیدبک در درمان بیماری هایی از قبیل: درمان اوتیسم، درمان لکنت زبان، درمان مشکلات حرکتی ناشی از سکته مغزی و … نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

یکی از از مزایا و خصوصیات مهم لورتا نوروفیدبک که این روش را از سایر روش های قدیمی جدا می کند؛ این است که لورتا فعالیت نواحی عمقی مغز را تعدیل می نماید و همچنین به کمک آن می‌ توان هر بخش عمقی از مغز را که مسئولیت های مهمی همچون عکس العمل ترس و اضطراب از خود ایجاد می کند را مورد بررسی و اصلاح نماید.

بهترین مرکز نوروفیدبک در شرق تهران

بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران باید کیفیتی در ارائه خدمات داشته باشد که بتواند اکثر مراجعین خود را درمان نماید. به همین منظور در این مقاله سعی شده ویژگی های بهترین مراکز نوروفیدبک در تهران از جمله کلینیک روانشناسی و مشاوره ندای امید مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین در ادامه قیمت هر جلسه نوروفیدبک بهترین مرکز لورتا در تهران ( هزینه هر جلسه نوروفیدبک ) ، لورتا و قیمت هر جلسه tDCS و تعداد جلسات نوروفیدبک و همچنین در مورد تست تووا ( tova ) ، بهترین نوروتراپیست تهران ، مراکز درمانی rTMS ( آر تی ام اس ) و چرا برخی از مراکز نوروتراپی از این دستگاهها نتیجه نمی گیرند مطالبی گفته خواهد شد .

قیمت نوروفیدبک یا هزینه نوروفیدبک

لورتا نوروفیدبک در تهران

روش های نوروتراپی

نوروفیدبک

در این روش فرد بطور تدریجی می تواند بر عملکرد مغز خود مسلط شود.

نوروفیدبک نوعی روش درمانی غیر تهاجمی است که به فرد کمک می کند تا با تقویت مغز و تسلط بر عملکرد مغز خود بتواند بتواند به ناهنجاری های مغزی خود غلبه کند.

بر اساس نتایج آماری نوروفیدبک، به عنوان یک درمان مکمل، در بهبود اختلالاتی همچون بیش فعالی و نقص توجه، اختلال یادگیری، اضطراب، افسردگی ، دردهای مزمن، اختلال حافظه و اختلال خواب موثر است.

خدمات نوروفیدبک

روش تحریک مغز

بهترین مرکز لورتا در تهران رویکرد دوم در نوروتراپی tDCS یا تحریک الکتریکی مغزی است که مجموعه ای از روش های تحریک مغز است که شامل تحریک مغناطیسی و تحریک الکتریکی فراجمجمه ای می باشد.

تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجه ای یک تکنیک غیر تهاجمی تحریک مغز است که بر اساس کاربرد جریان ضعیف، مستقیم از روی جمجمه است و موجب تغییر فعالیت مغز و القاء نوروپلاستیستی بر اساس پارامترهای تحریک می شود.

اختلالات روانپزشکی و نورولوژیکی همچون افسردگی، نقایص شناختی، اضطراب، میگرن، اختلال کم توجهی _ بیش فعالی و دردهای مزمن با این روش درمانی قابل بهبود هستند.

جریانی که در این تحریک الکتریکی به مغز داده می شود بسیار ضعیف و زیر آستانه تحریک نورون ها است و کاملا بی خطر است.

بهترین مرکز لورتا در تهران در نوروتراپی از روشهای درمانی بدون عارضه استفاده می شود به همین دلیل این نوع درمان برای گروههای خاص، از جمله بانوان باردار، کودکان و افراد مسن که تجویز دارو در آنها با عوارض بیشتری همراه است، مناسب تر است.

مطالعات بیشتر در این زمینه:

Rate this post